Vis meny
Alle nedlastbare

MERKEVARENS HEMMELIGHET (3)

04.09.2014  |  50 min  |  NRK1



3. Mat: Hva får oss til å velge et matmerke framfor et annet? Alex Riley går de globale mat- og drikkeprodusentene etter i sømmene. Hvordan har de klart å få oss til å kjøpe akkurat deres varer om og om igjen?

Britisk dokumentar fra 2011 i 3 delar. Hver på ca 50 min. Orginaltittel: Secrets of the Superbrands

Serie

Merkevarens hemmelighet 3 deler

Anbefalt for klassetrinn

8-13

Fag

Kultur, Mediekunnskap, Samfunnsfag

Utlånsnummer

P1062-3

Nøkkelord

mediekunnskap, reklame, markedsføring, reklame, Økonomi

Tilgjengelig som

› Nedlasting

Lån / kjøp via mobil er dessverre ikke mulig. Vennligst logg inn via vanlig nettleser.