Vis meny
Alle nedlastbare

MERKEVARENS HEMMELIGHET (1)

07.01.2013  |  50 min  |  NRK1

1. Teknologi: Hva gjør de store merkevareaktørene for å få oss i garnet? Alex Riley undersøker metodene de bruker for å finne ut hvorfor vi kjøper det ene merket framfor det andre.
2. Fashion: Ikke alle ville betalt 100 pund i måneden for å leie en designerveske, men mange av oss har skapene fulle av merkeklær. Alex Riley dukker ned i kleshaugen for å finne ut hvordan milliardselskapene jobber med salg og markedsføring.
3. Mat: Hva får oss til å velge et matmerke framfor et annet? Alex Riley går de globale mat- og drikkeprodusentene etter i sømmene. Hvordan har de klart å få oss til å kjøpe akkurat deres varer om og om igjen?


Britisk dokumentar fra 2011 i 3 delar. Hver på ca 50 min. Orginaltittel: Secrets of the Superbrands

Serie

Merkevarens hemmelighet 3 deler

Anbefalt for klassetrinn

8-13

Fag

Kultur, Mediekunnskap, Samfunnsfag

Utlånsnummer

P1062-1

Nøkkelord

mediekunnskap, reklame, markedsføring, reklame, Økonomi

Tilgjengelig som

› Nedlasting

Lån / kjøp via mobil er dessverre ikke mulig. Vennligst logg inn via vanlig nettleser.